Marketingová agentura STES tuzemské fotbalové asociace se rozhodla pro vytvoření nového fotbalového pokřiku národního týmu. Využívá k tomu platformu Future Bakery Roberta Peňažky a Petra Topinky, která propojuje klienty s kreativci prostřednictvím webu. Zapojit se může každý, autor vítězného návrhu získá odměnu 50.000 Kč, pět nejlepších pak lístky na kvalifikační utkání na mistrovství Evropy 2016, dresy nebo účast na trénincích
„Rádi bychom vybrali něco motivujícího a nabíjejícího, co bude vycházet z hodnot, které chceme vidět u hráčů i fanoušků. Z hodnot, které jsou nové generaci českého fotbalu vlastní,“ prohlásil ředitel STES Luboš Koželuh.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli