Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Fotbalová Slavia představuje nové dresy s Pumou

Uvedení novinky provází kampaň Óda na dres od agentur VMLY&R a Toaster Pictures.

Nové dresy Slavie oblékly známé tváře klubu

Nové dresy Slavie oblékly známé tváře klubu

Nové dresy Slavie oblékly známé tváře klubu

Nové dresy Slavie oblékly známé tváře klubu

Nejstarší český fotbalový klub SK Slavia Praha a německá značka sportovního oblečení Puma obnovily spolupráci z konce 70. a 80. let a společně představují nové dresy. Venkovní, celočernou variantu hráči poprvé obléknou 7. března v zápase Evropské ligy proti Seville. V domácích sešívaných dresech poprvé vstoupí na hřiště 10. března v utkání proti ostravskému Baníku.

Pro domácí zápasy se Slavia drží své historie a klasických červenobílých trik, které nově doplňuje zlaté logo Puma na červené části dresu a nápis Slavia na zátylku. Bílé trenky mají typický pruh Pumy v červené barvě. Sportovní komplet doplňují modré štulpny. Fanoušci budou mít možnost zakoupit nové dresy ve fanshopu a v prodejnách sportovního řetězce Sportisimo, který se začátkem letoška stal oficiálním partnerem Slavie a jejích mládežnických týmů.

Dres Slavie se značkou Puma

Domácí dres Slavie se značkou Puma. Bílá barva symbolizuje čestný boj a čistotu sportovní myšlenky, červená představuje vášeň a srdce, které vkládají do svých soubojů, červená pěticípá hvězda hrotem dolů představuje naději i v období nezdaru

Dres Slavie se značkou Puma

Venkovní dres Slavie se značkou Puma se představuje v kombinaci černé s tmavě šedou

Uvedení nových dresů doprovodí také společný spot představující myšlenky klubu a značky Puma. Ve videu vystupují slávistické opory Jaromír Zmrhal, Vladimír Coufal a Jan Bořil spolu s brankářkou ženského týmu a youtuberkou Bárou Votíkovou. Pro fotografování je doplnili Ondřej Kolář a legendy klubu Pavel Řehák a Ivo Knoflíček.

Kreativa kampaně Óda na dres vznikla v agentuře VMLY&R Prague. „Inspirovali jsme se na tom nejdůležitějším místě – přímo u fanoušků, kteří v roce 1968 přišli s původní ódou na slávistický dres, a vytvořili jsme vizuální koláž toho, co nový dres odráží,“ říká kreativní ředitel VMLY&R Miroslav Pomikal. Video produkovala Toaster Pictures. Režíroval ho Kilián Vrátník, který mu vtisknul streetstylový look. V podobném duchu se neslo i fotografování dresů a doprovodné kolekce Pavlem Hejným.

Óda na dres

  • Klient a značka: SK Slavia Praha
  • Kreativní agentura: VMLY&R Prague
    • Ředitelé: Tomáš Dvořák, Tereza Svěráková
    • Creative director: Miroslav Pomikal
    • Copywriter: Vladimír Zikmund, Ondřej Doskočil
    • Art director: Kateřina Vlčková
    • Fotograf: Pavel Hejný
    • Fotoprodukce: Tomáš Tomášek
  • Toaster Pictures
    • Executive producer: Tomáš Otradovec
    • Director: Kilián Vrátník
    • DOP: Anton Evdoshenko
    • Producer: Kristýna Hněvsová