Nedělní finále Francie - Argentina na fotbalovém mistrovství světa v Kataru si ve vysílání České televize a televize Nova nenechalo ujít dohromady 1,8 milionu diváků starších čtyř let. Byla to téměř polovina všech, kteří měli v tu chvíli puštěnou televizi. Na ČT se stalo utkání s 1,38 milionu lidí nejsledovanějším pořadem neděle a zároveň šlo o druhý nejsledovanější přenos fotbalu od roku 2006, respektive nejsledovanějším fotbalovým přenosem v historii kanálu ČT Sport. Na Nově tentýž zápas vidělo dalších 420.000 diváků.
Dohromady sledovanost finálového utkání překonala i souboj o zlato z roku 2006 mezi Itálií a Francií, který na ČT sledovalo 1,48 milionu lidí. Sobotní utkání o třetí místo Chorvatsko - Maroko na ČT vidělo 805.000 diváků a na Nově pak 178.000 diváků. Druhým nejvyhledávanějším zápasem na ČT bylo čtvrtfinále mezi Francií a Anglií, které vidělo 847.000 lidí a třetím zmíněné sobotní utkání o bronz.
Mistrovství světa ve fotbale si na ČT Sport zapnulo během měsíc trvajícího šampionátu celkem 4,37 milionu diváků. ČT z něj v přímých přenosech odvysílala 46 zápasů, z toho 32 zápasů exkluzivně a 14 sdíleně s Novou, ta exkluzivně nabídla dalších 18 zápasů. Průměrná sledovanost šampionátu na ČT byla 476.000 diváků. Zápasy základních skupin sledovalo průměrně 374.000 lidí, utkání vyřazovací fáze pak 809.000, při podílu na publiku 23 %. V publiku převažovali muži, tvořili 74 %. Z pohledu věku sledovali šampionát nejvíc ti v cílové skupině 15 až 34 let, následováni těmi od 65 let.
Skupina Nova vysílala zápasy mistrovství světa poprvé ve své historii, poté, co koupila část práv od České televize. Divákům nabídla celkem 32 utkání. Ty aspoň tři minuty kontinuálně sledovalo 3,65 milionu diváků starších čtyř let. Nejsledovanější byl čtvrtfinálový zápas Nizozemsko - Argentina, který přitáhl k obrazovkám Nova Action 686.000 diváků.
Nova Action díky fotbalu z Kataru dosáhla na historicky nejlepší výsledek. Po dobu akce její podíl v hlavním vysílacím čase v cílové skupině 15-54 let dosáhl 3,64 % a meziročně se zvýšil třikrát. Celkově fotbalová utkání šampionátu v Kataru přinesla Nově průměrný podíl na sledovanosti 9,44 % v cílové skupině 15 až 54 let. S největším ohlasem se fotbalové zápasy setkaly u mužů ve věku 15 až 24 let.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
