Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Fragile dál pro online CzechTourismu a Liberecka

Agentura Fragile obhájila ve výběrovém řízení další online kampaně pro státní centrálu cestovního ruchu CzechTourism a pro Liberecký kraj.

CzechTourism pro oslavy 100. výročí od založení samostatného Československa přichystal jednotnou marketingovou koncepci a kampaň. Fragile zajistí online komunikaci kampaně a bude pokračovat ve správě pro zahraniční trhy, kterou už vedla při propagaci 700. výročí od narození největšího českého krále a římského císaře Karla IV. Kampaň 100 let v zemi příběhů bude propagovat na trzích Německa, Ruska, USA, Velké Británie, Slovenska a Beneluxu.

Pro Liberecký kraj bude Fragile pokračovat v realizaci marketingové komunikace na sociálních sítích, včetně nastavení komunikační strategie a vytváření vizuálního obsahu.