Veřejnoprávní Český rozhlas zastavil spolupráci se Štěpánem Kotrbou, svým dosavadním externím analytikem, někdejším členem Rady Českého rozhlasu. Důvodem je incident z královéhradeckého nedělního sjezdu ČSSD. Vyjádření rozhlasu i Kotrby přináší Echo24.cz, incident popisuje Respekt.

Fragile Media pro CzechTourism, Emco, Sephoru

Digitální agentura Fragile Media Daniela Kafky a Etnetery zajistí kampaně dalším klientům. Nově pracuje pro prodejce kosmetiky Sephora Česká republika, státní centrálu cestovního ruchu CzechTourism, potravinářskou firmu Emco či soukromou střední internátní školu Carlsbad International School.

Česká pobočka Sephory svěřila agentuře správu svých sociálních sítí a podporou výkonnostních kampaní. CzechTourism, příspěvková organizace ministerstva pro místní rozvoj, pokračuje s Fragile Media v dosavadní spolupráci, tentokrát jí pověřila propagací barokních destinací na sociálních sítích i ve výkonnostních kanálech. Pro Emco se má Fragile Media postarat o aktivaci nového produktu – sušenek Biskiti, pro který kreativní tým Fragile Media vytvořil reklamní videa pro digitální prostředí.

Carlsbad International School, která se zaměřuje na zahraniční studenty, chce po agentuře budovat povědomí v Česku. Institut jinak působí v zemích jako Jižní Korea, Spojené arabské emiráty, Kuvajt, Katar nebo Turecko.

Dalšími klienty, pro které Fragile Media tvoří a spravuje výkonové kampaně, jsou maďarské rekreační středisko Hévíz, distributor plastů a kaučuků Resinex, pojišťovnický ČPP Servis z Vienna Insurance Group či poradenské centrum pro vysokoškolské studium v zahraničí Unilink.