“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Fragile připraví online kampaně pro Yachting.com

Agentura Fragile získala ve dvoukolovém výběrovém řízení zakázku od společnosti Yachting.com (dřív Zindulka) na výkonnostní kampaně. Yachting.com provozuje stejnojmenný portál s nabídkou pronájmu 15.000 lodí po celém světě. Plánuje být do tří let globálním lídrem ve zprostředkování pronájmu lodí. Cílem spolupráce s Fragile je v první etapě zvýšit konverzní poměr webu, v druhé etapě pak optimalizovat kampaně PPC pro český, slovenský, polský a německý trh. Třetí etapa spolupráce podpoří celkovou expanzi firmy na všechny významné evropské trhy s pronájem jacht a motorových lodí.