Prestižní soutěž Internet Effectiveness Awards koncem června vyhlásila letošní vítěze. Agentura Fragile se s kampaní Zjisti, jaká jsi osobnost s produktem Pilot G-2 umístila na prvním místě v kategorii Social Media a vyhrála také kategorii Spotřební zboží a služby B2C. Dále se na třetím místě Fragile umístila v kategorii Výkonnostní kampaň prací Zvýšení prodeje jízdních kol - z online prostředí do offline pro klienta Intersport.
Kampaň na produkt Pilot G-2 aktivovala cílovou skupinu vysokoškolských studentů, se kterou do této chvíle klient v kampaních primárně nepracoval. Ve Fragile proto vytvořili microsite se zábavným osobnostním testem, po jehož dokončení získal každý student tipy ke zlepšení studia a barevnou kombinaci produktu Pilot G-2, která se hodí právě k jeho osobnosti. Kampaň slavila úspěch zejména díky efektivitě kreativního konceptu a 83 % uživatelů, kteří přicházeli na microsite z Instagramu, dokončilo osobnostní test.
Čtěte, jak Pilot poprvé zacílil na vysokoškoláky, aby se stal hlavním perem studentů univerzit
„U této kampaně byl nejdůležitější kreativní koncept a jeho efektivita, která vychází z předchozího výzkumu cílové skupiny. S psacími potřebami Pilot se vždy snažíme spojovat zábavu s edukací a náš záměr se osvědčil. Získané ocenění poroty nás proto velmi potěšilo,“ komentuje úspěch Eliška Kmochová, projektová manažerka kampaně.
Cílem kampaně pro Intersport, oceněné v kategorii Výkonnostní kampaň, bylo prodávat produkt v offline prostředí pomocí online reklamy a zvýšit tak prodej jízdních kol a návštěvnost v kamenných prodejnách. Stěžejní částí bylo nastavení mechanismu kampaně, který umožňoval přesné dopočítání výsledků úspěšnosti kampaně.
Dalším úspěchem Fragile je umístění se v kategorii Nejefektivnější agentura, kde pořadí určuje celkový počet získaných umístění v jednotlivých kategoriích. Fragile se umístila v tomto žebříčku spolu se Zaraguzou na třetím místě.
Text je součástí placené spolupráce s agenturou Fragile