Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Fragile slaví úspěchy v soutěži Internet Effectiveness Awards

Agentura vyhrála dvě první místa, jedno třetí a zařadila se mezi nejefektivnější soutěžící.

Daniel Seman (art director, Fragile), Eliška Kmochová (projektová manažerka kampaně, Fragile), Renata Unger (marketingová a produktová manažerka společnosti Václav Čížek)

Daniel Seman (art director, Fragile), Eliška Kmochová (projektová manažerka kampaně, Fragile), Renata Unger (marketingová a produktová manažerka společnosti Václav Čížek)

Zleva Michelle Losekoot, Daniel Seman (art director, Fragile), Eliška Kmochová (projektová manažerka kampaně, Fragile), Renata Unger (marketingová a produktová manažerka společnosti Václav Čížek)

Zleva Michelle Losekoot, Daniel Seman (art director, Fragile), Eliška Kmochová (projektová manažerka kampaně, Fragile), Renata Unger (marketingová a produktová manažerka společnosti Václav Čížek)

Dominik Hrodek předává cenu Elišce Kmochové, projektové manažerce kampaně, a Renatě Unger, marketingové a produktové manažerce společnosti Václav Čížek

Prestižní soutěž Internet Effectiveness Awards koncem června vyhlásila letošní vítěze. Agentura Fragile se s kampaní Zjisti, jaká jsi osobnost s produktem Pilot G-2 umístila na prvním místě v kategorii Social Media a vyhrála také kategorii Spotřební zboží a služby B2C. Dále se na třetím místě Fragile umístila v kategorii Výkonnostní kampaň prací Zvýšení prodeje jízdních kol - z online prostředí do offline pro klienta Intersport.

Kampaň na produkt Pilot G-2 aktivovala cílovou skupinu vysokoškolských studentů, se kterou do této chvíle klient v kampaních primárně nepracoval. Ve Fragile proto vytvořili microsite se zábavným osobnostním testem, po jehož dokončení získal každý student tipy ke zlepšení studia a barevnou kombinaci produktu Pilot G-2, která se hodí právě k jeho osobnosti. Kampaň slavila úspěch zejména díky efektivitě kreativního konceptu a 83 % uživatelů, kteří přicházeli na microsite z Instagramu, dokončilo osobnostní test.

„U této kampaně byl nejdůležitější kreativní koncept a jeho efektivita, která vychází z předchozího výzkumu cílové skupiny. S psacími potřebami Pilot se vždy snažíme spojovat zábavu s edukací a náš záměr se osvědčil. Získané ocenění poroty nás proto velmi potěšilo,“ komentuje úspěch Eliška Kmochová, projektová manažerka kampaně.

Eliška Kmochová

Eliška Kmochová, projektová manažerka Fragile, prezentuje na konferenci IEA Business Inspiration kampaň Zjisti, jaká jsi osobnost

Cílem kampaně pro Intersport, oceněné v kategorii Výkonnostní kampaň, bylo prodávat produkt v offline prostředí pomocí online reklamy a zvýšit tak prodej jízdních kol a návštěvnost v kamenných prodejnách. Stěžejní částí bylo nastavení mechanismu kampaně, který umožňoval přesné dopočítání výsledků úspěšnosti kampaně.

Dalším úspěchem Fragile je umístění se v kategorii Nejefektivnější agentura, kde pořadí určuje celkový počet získaných umístění v jednotlivých kategoriích. Fragile se umístila v tomto žebříčku spolu se Zaraguzou na třetím místě.

Text je součástí placené spolupráce s agenturou Fragile