V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Frekvence 1 masivně láká sendvičovou generaci

Na posluchače, jež se starají o děti i o rodiče, cílí rádio jednou ze svých největších kampaní.

Soukromé rádio Frekvence 1 spustilo začátkem listopadu image kampaň s claimem Zapni rádio, vypni starosti. V médiích jsou čtyři exekuce, které se objeví v tisku, online, na venkovních plochách zejména v menších městech a ve sponzorských vzkazech na televizních stanicích Nova a ČT1. Koncept kampaně vznikl inhouse, grafickou podobu vytvořil ateliér Drawetc. Spolupracovali na ni i fotograf Goran Tačevski a filmová produkce Nomad Films. „Kampaň bude z hlediska mediálního plánování jednou z nejmasivnějších kampaní Frekvence 1 vůbec. Pokryli jsme většinu mediatypů, které mají potenciál zasáhnout takzvanou sandwich generation,“ říká Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Active Radio.

Kampaň se tedy soustředí na posluchače ve středním věku, kteří se starají o své děti i o své rodiče. „Jsou to lidé v produktivním věku, od kterých se současně očekávají velké výkony doma, ale i v práci. Mají kopec starostí a stresu a rádio jim říká ‚ano, máte to těžký, víme, a proto vám chceme udělat radost – jednou hezkou písničkou, podruhé dárkem, příště zaplaceným účtem, vtipnou soutěží nebo zajímavou glosou –, s námi můžete na malý okamžik vypnout a zapomenout na starosti‘,“ vysvětluje Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1.

Frekvence 1: Zapni rádio, vypni starosti

Frekvence 1: Zapni rádio, vypni starosti

Frekvence 1: Zapni rádio, vypni starosti

Frekvence 1: Zapni rádio, vypni starosti

O kampaň v digitálním prostoru se stará brněnská digitální agentura Cognito. Kromě produkce reklamních bannerů a krátkého videa (bumper pro YouTube) zajišťuje správu reklam v inzertní síti Google Ads, Seznam.cz a také v RTB systému Colpirio, jehož algoritmy využívají kontextové cílení, umělou inteligenci a analýzu dat o chování, zájmech a potřebách uživatelů, aby reklamy doručil relevantní cílové skupině v reálném čase. Online kampaň přesvědčuje k poslechu rádia přes internet.

Banner z kampaně

Banner z kampaně

Banner z kampaně

Banner z kampaně

Banner z kampaně

Banner z kampaně

Banner z kampaně

Banner z kampaně

„Frekvence 1 se právě nachází v procesu změn. Proměňuje se postupně hudební playlist rádia, chystá se úprava selfpromotion a hudebních obalů stanice a výrazných změn se dočkaly i ranní vysílací bloky,“ připomněl Škoda. Od 4.00 vysílá moderátor Mirek Šafránek živě pro ty, kteří musí pracovat od brzkých ranních hodin. Od 6.00 do 10.00 jde ranní show s Lubkou Ponížilovou a Mírou Michálkem. Do té od 9.30 vstupuje Host Frekvence 1.

Zapni rádio, vypni starosti

  • Značka: Frekvence 1
  • Klient: Active Radio
  • Grafika: Drawetc
  • Fotograf: Goran Tačevski
  • Produkce: Nomad Films
  • Mediamix: televize, tisk, online, out-of-home