Marketingová agentura Fresh Services přichází s novou značkou, kterou hodlá zaměřit na služby malým a drobným podnikatelům. Nová sesterská agentura nese název Arrivals, respektive Arrivals by Fresh. Její provozující firmu Arrivals Prague vlastní Marek Kříž, který je spolu s Ondřejem Prokopem a Davidem Mynářem majitelem zmíněné agentury Fresh Services, která na tuzemském trhu působí od roku 2007.
„O konceptu Arrivals jsme uvažovali dva roky - kvůli dlouhodobému růstu Freshe a vylepšování našich procesů při zachování osobního přístupu jsme totiž přestávali být cenově konkurenceschopní u malých projektů. Přitom i zde umíme nabídnout kvalitní servis,” shrnuje původ novinky Marek Kříž, jednatel obou agentur.
Ambicí zakladatelů je zároveň pomoci podnikatelům a živnostníkům zasaženým ekonomickými následky koronavirové krize. „Myšlenka zautomatizovat naše roky sbírané zkušenosti a zabalit je do dostupných balíčků pro malé a drobné podnikatele v nás sice zrála několik let, koronavirová krize však byla impulsem k rozhodnutí spustit projekt co nejrychleji,” dodal Ondřej Prokop, spoluzakladatel Fresh Services.
„Nejedná se však o pouhou úpravu naší cenové politiky,“ tvrdí marketingový ředitel Fresh Services David Mynář. „Chceme výrazně víc činností automatizovat, díky čemuž můžeme být u těchto projektů levnější. Specialista se věnuje pouze core činnostem souvisejícím s webem, nikoliv například zasílání reportů.“
Klienti Arrivals mohou od agentury očekávat především služby v oblasti výkonnostního marketingu a tvorbu jednoduchých webů. Nová agentura tím chce pomoci nastartovat podnikání a zefektivnit procesy nezbytné k dalšímu růstu. Nová firma už má několik nových klientů, a to z oblasti event managementu, úklidových služeb a dalších segmentů. Za projekt je zodpovědný Radim Bílý. „Stavíme pro Arrivals obchodní tým, do kterého jsme přijali sedm talentovaných kolegů. V půlce dubna jsme spustili agenturní web a dokončujeme přípravu všech obchodních dokumentů,” přibližuje.
„Vzhledem k tomu, že agentura Arrivals v letošním roce zahajuje činnost, není zatím plátcem DPH. Poskytované služby jsou tedy po cenové stránce výhodné i pro živnostníky a OSVČ, kteří se chtějí zviditelnit a rovněž nejsou plátci DPH - obě strany díky neúčtování DPH ušetří oproti jiným službám na trhu 21 %,“ uvádějí marketéři.