Z pražské pobočky slovenské agentury Triad po téměř devíti letech odchází z pozice kreativního ředitele jednoho ze dvou týmů Matouš Fridrich. Nově se bude starat o marketing prodejny hodinek a luxusního zboží Koscom. Sám hodinky sbírá, navíc provozuje youtubový kanál Ruce & ručičky.
Fridrich přišel do české divize Triadu, tehdy jen několikačlenné, v roce 2012 z agentury Loosers jako copywriter. Brzy se stal stabilní součástí jádra Triadu. Vystřídal pozice creative team leader, creative director a chief creative director. Agentuře pomohl získat řadu ocenění na českých i zahraničních soutěžích (naposled letos v červnu shortlist v Cannes Lions), a to nejen za kreativitu, ale také efektivitu, média i PR. Kromě Ikey v regionu Česko, Slovensko a Maďarsko v posledních letech pracoval především pro Velkopopovického Kozla v zahraničí, kde vytvářel kampaně pro devět trhů světa – od Německa přes Itálii po Jižní Koreu.
Fridrich v agentuře skončí s červencem, rozhovory s jeho potenciálními nástupci momentálně probíhají. „Kreativní ředitel každého týmu u nás má velký vliv nejen na kreativní, ale i na celkové směrování firmy. Výběr proto nechceme uspěchat,“ říká šéfka českého Triadu Petra Jankovičová.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
