Z pražské pobočky slovenské agentury Triad po téměř devíti letech odchází z pozice kreativního ředitele jednoho ze dvou týmů Matouš Fridrich. Nově se bude starat o marketing prodejny hodinek a luxusního zboží Koscom. Sám hodinky sbírá, navíc provozuje youtubový kanál Ruce & ručičky.
Fridrich přišel do české divize Triadu, tehdy jen několikačlenné, v roce 2012 z agentury Loosers jako copywriter. Brzy se stal stabilní součástí jádra Triadu. Vystřídal pozice creative team leader, creative director a chief creative director. Agentuře pomohl získat řadu ocenění na českých i zahraničních soutěžích (naposled letos v červnu shortlist v Cannes Lions), a to nejen za kreativitu, ale také efektivitu, média i PR. Kromě Ikey v regionu Česko, Slovensko a Maďarsko v posledních letech pracoval především pro Velkopopovického Kozla v zahraničí, kde vytvářel kampaně pro devět trhů světa – od Německa přes Itálii po Jižní Koreu.
Fridrich v agentuře skončí s červencem, rozhovory s jeho potenciálními nástupci momentálně probíhají. „Kreativní ředitel každého týmu u nás má velký vliv nejen na kreativní, ale i na celkové směrování firmy. Výběr proto nechceme uspěchat,“ říká šéfka českého Triadu Petra Jankovičová.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
