O komunikaci značky džusů Relax na sociálních sítích se bude nově starat agentura Friendly. Vyhrála tendr, který koncem minulého roku vypsal prodejce nealkoholických nápojů Maspex Czech, do jehož portfolia značka spadá. Friendly nahrazuje agenturu TL5 Digital.
Relax se má chce víc orientovat na mladší cílovou skupinu, která tráví na sociálních sítí hodně času. „Do komunikačního mixu jsme zařadili vedle Facebooku a Instagramu také stále populárnější Snapchat a chystáme se intenzivně spolupracovat s youtubery, protože jejich followeři věkově zapadají do cílové skupiny Relaxu,“ uvádí Bára Wagnerová z Friendly.
Značka Relax existuje na českém a slovenském trhu dvacet let a zahrnuje džusy, nektary a ovocné nápoje.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
