Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Frisco dalo zase všechny kamarádky dohromady

WeDigital využila Jitku Nováčkovou, Ivanu Šedivou a trio Štíbrová-Pártlová-Arichteva.

Plzeňský Prazdroj během průzkumu cílové skupiny svého alkoholického cideru Frisco zjistil, že si zákaznice stěžují na nedostatek času na kamarádky. Na tom byla následně postavena kampaň od agentury WeDigital Andrey Hurychové. Ta do kampaně zapojila influencery ve třech rovinách. Jednalo se o vlogy z tajných akcí pro kamarádky (propagační videa s modelkou Jitkou Nováčkovou či youtuberkou Ivou Šedivou alias Flabgee), podporu mikroinfluencerek na Instagramu a skeč tria 3v1 o trapných výmluvách kamarádek.

Cílem kampaně bylo především otevřít diskusi na sociálních sítích, kde byly fanynky vyzývány, aby se podělily o své zkušenosti s tím, jak si hledají čas na kamarádky. Kampaň získala dohromady téměř 2.500 autentických komentářů. Celkový počet zhlédnutí videí se vyšplhal na 500.000. Na Instagramu pak kampaň zaznamenala na 800.000 impresí.

Zase pohromadě

  • Značka: Frisco
  • Klient: Plzeňský Prazdroj
  • Agentura: WeDigital