Do investiční společnost Spread Capital, kterou v roce 2012 založil Ondřej Fryc, předtím zakladatel a ředitel internetového obchodu Mall.cz, přichází čtyři noví partneři - Vladimíra Josefiová, Martin Stach, Petr Král a Eduard Míka. Kromě Josefiové se v minulosti všichni podíleli na aktivitách e-shopu Mall.cz. Teď se přidávají k Frycovi a k druhému původnímu partnerovi investiční společnosti Josefu Chvojkovi. „Z fondu jsme odhodláni vybudovat špičkový venture kapitálový fond. A k tomu potřebujeme špičkové lidi,“ komentuje rozhodnutí přijmout do společnosti další partnery Ondřej Fryc.
Společnost Spread Capital také mění jméno, nově se jmenuje Reflex Capital. Podle Fryce kvůli tomu, že slovo spread může vyvolávat nežádoucí asociace. „Když jsem firmu v roce 2012 zakládal, ani jsem názvem moc nepřemýšlel. Až když jsme začali společnost rozšiřovat do USA, došlo mi, že slovo spread může mít různé asociace. Rozhodl jsem se proto společnost přejmenovat – reflex pro mě symbolizuje rychlou reakci a ve vztahu k začínajícím podnikatelům, které podporujeme,“ vysvětluje Fryc.

Nové logo společnosti Reflex Capital
Reflex Capital je investiční venture kapitálová společnost, která vkládá peníze napříč odvětvími. Momentálně má zhruba dvacítku investic v Česku a v USA, objemově o 400 milionech Kč.
Noví partneři v Reflex Capital

Martin Stach
Martin Stach má přes 14 let zkušeností z oblasti korporátních financí, private equity a venture kapitálu. Profesní dráhu začal v Londýně v bankách J. P. Morgan, BNP Paribas a Jefferies, kde se podílel na mnoha velkých transakcích, včetně prodeje Mall.cz skupině Naspers. Následně založil poradenskou firmu Bonuvis, specializující se na fůze a akvizice v regionu střední a východní Evropy.

Eduard Míka
Eduard Míka v roce 1989 založil systémového integrátora APP Group, přivedl do ní fond rizikového kapitálu Warburg Pincus, a následně společnost prodal globální firmě Ness Technologies. Eduard se následně stal investorem a mentorem. Jednou z jeho investic byl i Mall.cz, kde pracoval s Ondřejem Frycem od roku 2001 do roku 2016.

Petr Král
Petr Král se od konce devadesátých let pohybuje v oblasti marketingu, aktivní byl především v oblasti e-commerce. Sedm let pracoval pro první internetový obchod v ČR Vltava.cz, poté v Mall.cz, kde se svým týmem vytvářel novou podobu značky a následně řídil její komunikaci pro čtyři země. Z firmy odešel po jejím prodeji společnosti Naspers v roce 2013 a následně se věnoval především aktivitám firmy, zaměřené na práci s influencery.

Vladimíra Josefiová
Vladimíra Josefiová pracovala v manažerských pozicích evropských bank (členka představenstva VÚB banky a Intesa Sanpaolo Card, manažerské pozice v bankách skupiny Unicredit). Zkušenosti má také z pozice ředitelky oddělení zahraničních investic na tehdejším Ministerstvu privatizace Česka. Tři roky pracovala v McKinsey & Co v Praze a Varšavě, působila v divizi fúzí a akvizic PepsiCo ve Spojených státech a následně jako analytik v bance Goldman Sachs v Praze a Londýně. V poslední době řídila vlastní investiční boutique.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
