Investiční skupiny Rockaway a Roklen spustily platformu pro equity crowdfunding Fundlift, s českými projekty, které může svými penězi podpořit veřejnost. Marketing projektu pomáhá zajistit nová digitální agentura Stario, konkrétně natočila propagační video pro první projekt ve Fundliftu, fast food s mexickými jídly Burrito Loco.
K dispozici bude i dalším zájemcům o peníze od lidí. „Jsme ze strany Roklenu doporučená a preferovaná agentura pro tvorbu videa a kreativu,“ přiblížil Médiáři Hardyn.
Stario zaměřená na videoprodukci, tvorbu microcontentu, správu sociálních sítí a výkonnostní kampaně. Na českém trhu působí od ledna, zatím jako klienty získala Svět zdraví, HotHot Exclusive, Ignum či ČSOB Pojišťovnu.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost
