Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Furch má Move Up coby svou evropskou agenturu

Výrobce kytar Furch zadal komunikační aktivity v Česku a v Evropě agentuře Move Up.

Český výrobce kytar Furch začal spolupracovat s brněnskou komunikační agenturou Move Up, kterou založil a vlastní PR specialista Ivan Lukáš. Agentura dostala na starost jeho komunikační a marketingové aktivity na českém trhu a ve vybraných evropských zemích.

Společnost Furch vznikla v roce 1981. Ročně vyrobí přibližně 6.000 kytar, prodávaných na pěti kontinentech. „Veškeré aktivity spojené s marketingem i externí komunikací jsme až dosud řešili ve vlastní režii. Růst společnosti a její expanze na další zahraniční trhy však vyžaduje rozšíření a sjednocení našich komunikačních kanálů,“ uvedl generální ředitel společnosti Petr Furch.

Hlavním úkolem agentury Move Up bude zvýšit povědomí o značce v médiích i u veřejnosti, spolu s následným budováním komunity majitelů a fanoušků kytar Furch. Kromě českého trhu agentura zaměří komunikační aktivity postupně i na další strategické evropské trhy v Anglii, Dánsku, ve Francii, v Německu, v Polsku a ve Švédsku.