Fury a Blaško ze Zaraguzy zakládají svou agenturu

Marián Fury po osmi letech řízení české pobočky Zaraguzy přivede na trh vlastní projekt.

Marián Fury a Martin Blaško

Marián Fury a Martin Blaško

Dosavadní šéf české pobočky slovenské agentury Zaraguza Marián FuryMartin Blaško, bývalý šéf slovenské Zaraguzy, plánují začátkem roku 2021 představit svůj „nový koncept agentury pro inovativní klienty“. Její název zatím nezveřejnili. Fury sdělil Médiáři, že novou firmu bude s Blaškem vlastnit napůl.

„Jsem nesmírně hrdý na všechno, čeho jsme se Zaraguzou dosáhli, a ještě víc na skvělý tým, který se nám podařilo vybudovat. Momentálně je ale čas se posunout dál,“ říká Marián Fury. V čele české Zaraguzy stál od roku 2012, a původně digitální agentura se za jeho vedení proměnila ve full service s desítkami lidí a ročním obratem 56 milionů Kč.

Za Furyho vedení získala Zaraguza v Česku klienty jako Olympus, Brown & Forman, Tchibo, Nestlé, Unilever, Bel, Acccenture, L’Oréal či Škoda Auto. Se Škodovkou spolupracuje přes sedm let a poslední dva roky je jednou z jejích hlavních kreativních agentur. Čerstvě se Zaraguza stala hlavní kreativní agenturou banky ČSOB.

Fury vystudoval marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a kromě řízení agentury se dlouhodobě věnuje mentorské činnosti v programu Soutěž a Podnikej, která pomáhá mladým lidem rozjet vlastní podnikatelské projekty.