Dosavadní šéf české pobočky slovenské agentury Zaraguza Marián Fury a Martin Blaško, bývalý šéf slovenské Zaraguzy, plánují začátkem roku 2021 představit svůj „nový koncept agentury pro inovativní klienty“. Její název zatím nezveřejnili. Fury sdělil Médiáři, že novou firmu bude s Blaškem vlastnit napůl.
„Jsem nesmírně hrdý na všechno, čeho jsme se Zaraguzou dosáhli, a ještě víc na skvělý tým, který se nám podařilo vybudovat. Momentálně je ale čas se posunout dál,“ říká Marián Fury. V čele české Zaraguzy stál od roku 2012, a původně digitální agentura se za jeho vedení proměnila ve full service s desítkami lidí a ročním obratem 56 milionů Kč.
Za Furyho vedení získala Zaraguza v Česku klienty jako Olympus, Brown & Forman, Tchibo, Nestlé, Unilever, Bel, Acccenture, L’Oréal či Škoda Auto. Se Škodovkou spolupracuje přes sedm let a poslední dva roky je jednou z jejích hlavních kreativních agentur. Čerstvě se Zaraguza stala hlavní kreativní agenturou banky ČSOB.
Fury vystudoval marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a kromě řízení agentury se dlouhodobě věnuje mentorské činnosti v programu Soutěž a Podnikej, která pomáhá mladým lidem rozjet vlastní podnikatelské projekty.