Provozovatel čerpacích stanic OMV Česká republika si ve výběrovém řízení pro public relations vybral agenturu Fyi Prague Jana Řezáče a Františka Brože. Jejím úkolem bude kompletní tiskový servis a také aktivity k posílení pozice značky. U OMV střídá dosavadní agenturu Grayling.
„Intenzivní media relations budeme kombinovat s projekty, které nám pomohou nově navázat či upevnit vztahy s důležitými stakeholdery značky. Chytrými minikampaněmi chceme dokázat, že OMV pro zákazníky zajistí ideální servis na dlouhé cesty, víkendové vyjížďky nebo městské dojíždění,“ plánuje Jan Řezáč z Fyi Prague.
Rakouská OMV v Česku provozuje přes 160 čerpacích stanic ve strategických dopravních uzlech a důležitých silničních tazích. Na tuzemský trh vstoupila v roce 1991.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě
