V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Gáborová přešla z Blue Events do Outboxers

Aneta Gáborová příchází do Outboxers

Aneta Gáborová příchází do Outboxers

Po pěti letech ve firmě pořádající konference Blue Events přechází Aneta Gáborová (za svobodna Zímová) do startupu Outboxers, jenž se specializuje na rychlé prototypování produktů a služeb, jejich testování u koncových zákazníků a uvádění na trh. Outboxers letos na jaře založili Dalibor Pulkert a Michal Kardaš z Etnetery, mezi jejich klienty patří ČSOB, Economia nebo Direct pojišťovna.

Na pozici innovation lead má Gáborová na starosti vedení klientských i interních projektů. „Firmy dnes nemají problém s nápady, jako spíš s kapacitou a kompetencemi k jejich realizaci a otestování u zákazníků,“ shrnuje svou dosavadní zkušenost, „děláme všechno proto, aby výstupem byly lepší produkty a služby i zastavení plýtvání penězi a talentem na projekty, které na trhu neuspějí.“

V Blue Events, firmě, která pořádá řadu konferencí z retailu, marketingu, bankovnictví či finančního řízení, měla Gáborová na starosti obsah a vedení vybraných akcí. Působila jako managing partner, podílela se na strategickém řízení a vedení týmu, donedávna také vlastnila 5 % společnosti.