Novou ředitelkou komunikace České spořitelny se od 1. září stane Marta Krejcarová, která několik let řídila komunikaci a sponzoring ve Slovenské spořitelně. V této pozici nahrazuje Kláru Gajduškovou. Ta bude od září působit jako šéfka Sociální banky České spořitelny, která má nabízet bankovní služby lidem, pro které jsou klasické bankovní služby a poradenství nedostupné.
Marta Krejcarová začala svou kariéru v televizním zpravodajství, nejdřív v televizi Prima a později v České televizi. V roce 1992 přesedlala na public relations, když začala pracovat jako PR manažerka. O tři roky později se stala mluvčí německé univerzální pojišťovny R+V. V roce 2002 přešla jako mluvčí do bratislavské Československé obchodní banky. Po pěti letech začala pracovat pro Slovenskou spořitelnu, nejdříve jako vedoucí oddělení sponzoringu a eventů a o tři roky později se stala ředitelkou komunikace a sponzoringu. V té době zároveň působila i jako členka správní rady Nadace Slovenské spořitelny.
V nové funkci bude mít na starosti externí i interní komunikaci a bude zároveň zaštitovat i CSR aktivity České spořitelny.