Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Galerie Harfa láká nakupující na talkshow Moravcové

Mariana Prachařová (vlevo) a Nikol Moravcová

Mariana Prachařová (vlevo) a Nikol Moravcová

Nikol Moravcová při rozhovoru s Marianou Prachařovou ve středu 7. listopadu pro módní značky Moschino a H&M

Nikol Moravcová při rozhovoru s Marianou Prachařovou ve středu 7. listopadu pro módní značky Moschino a H&M

Od listopadu se pražské obchodní centrum Galerie Harfa snaží svým návštěvníkům zpestřit nakupování zábavní novinkou, talkshow Nikol Moravcové se známými lidmi. Prvním hostem byla Mariana Prachařová, druhým bude Milan Peroutka, do Vánoc by měl být ještě třetí. Vyprávění v prostorách harfy se živě vysílají na Facebooku Harfy, v záznamu jsou pak také na Instagramu prostřednictvím IGTV. O kreativu a produkci akce se stará agentura LCG New Media. Přímý přenos první talkshow sledovalo na Facebooku přes 6.000 diváků.