Od listopadu se pražské obchodní centrum Galerie Harfa snaží svým návštěvníkům zpestřit nakupování zábavní novinkou, talkshow Nikol Moravcové se známými lidmi. Prvním hostem byla Mariana Prachařová, druhým bude Milan Peroutka, do Vánoc by měl být ještě třetí. Vyprávění v prostorách harfy se živě vysílají na Facebooku Harfy, v záznamu jsou pak také na Instagramu prostřednictvím IGTV. O kreativu a produkci akce se stará agentura LCG New Media. Přímý přenos první talkshow sledovalo na Facebooku přes 6.000 diváků.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden