Za letošní podzimní kampaní Absolut Tolerance pro švédskou značku Absolut stojí pražská agentura EverWhere ve spolupráci s předním českým designérem Pavlem Fuksou. V říjnu a listopadu s kampaní vyrazila do ulic v Praze, Brně a Plzni. Kampaň chce pomoci zvýšit ve společnosti míru tolerance, a to v pěti oblastech – rovnoprávnosti mužů a žen, LGBT, svobody vyznání, etnické příslušnosti a migrace. Je to už několikátá kampaň, kterou pro Absolut vytvořila EverWhere vytvořila.
„Hlavním symbolem kampaně byly funkční dveře, které jsme postupně umístily ve třech městech – Praze, Brně a Plzni. Dveří je pět, každé z nich vizuálně představují jedno téma. Pokud se lidé rozhodnou dveřmi projít, vyjádří tím podporu toleranci. Kampaň je sice u konce, ale už teď máme plán, jak dveře využít dál,“ uvedl Kryštof Kostroun z agentury EverWhere.
„Zejména v posledních měsících a letech přestala mít tolerance v české společnosti svoje místo a byla nahrazena cynismem, bezohledností a frustrací. Kampaň se netváří spasitelsky, rád bych, aby kolemjdoucí dokázala aspoň na moment zastavit a tuto frustraci zmírnit,“ přiblížil designér Fuksa, který stojí za nápadem i vizuálním zpracováním kampaně.
Dveře byly k vidění dva týdny v Praze na Náměstí Míru, Jungmannově náměstí, ve vestibulech Masarykova a Hlavního nádraží, Strossmayerově náměstí, Náměstí republiky a Na Andělu před kinem Cinestar. Poté na nádraží v Brně a Plzni.
V rámci kampaně vznikl i videoklip rappera Renného Danga Žij a nech žít, který vyzývá k toleranci ve společnosti. Kampaň podpořila komička Adéla Elbel výstupy o rovnoprávnosti mužů a žen a o toleranci.
Absolut Tolerance
- Značka: Absolut
- Klient: Absolut
- Kreativa: EverWhere, Pavel Fuksa
- Mediamix: out-of-home, online