Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Aetna spouští svou první kampaň pro značku Stihl

Německý výrobce přejmenoval svou zahradní techniku a proto mění celkovou komunikaci.

  • 14. 03. 2019 14:20

Kreativní agentura
Značka
Klient

Strategicko-kreativní agentura Aetna spouští novou komunikační kampaň pro značku lesní a zahradní techniky Stihl, zaměřenou zejména na prodej nových zahradních sekaček. Aetna vyhrála klienta Stihl v tendru loni na podzim.

Stihl, známý především oranžovošedými motorovými pilami, nabízel zahradní techniku až do loňska pod dceřinou značkou Viking, letos je v oranžové prodává už jako Stihl. Aetna proto pro letošek připravila velké změny v celkové komunikaci značky. Přichází s novým komunikačním příběhem, občerstvuje tištěné i online materiály, zásadně proměnila mediální strategii. A v jarní části kampaně se zaměřuje zejména na nové modely akumulátorových sekaček.

Aetna nasazuje předjarní teaser Stihlu do kin

Aetna nasazuje předjarní teaser Stihlu do kin

„Už v průběhu podzimního výběrového řízení jsme si za vzor vzali zahraniční komunikaci značky Stihl. Odvážnou, dominantní, silnou, mnohdy výrazně kreativní. Takovou, která demonstruje sílu a tradici značky, kterou znají zákazníci na celém světě. Společně s klientem jsme precizovali nosný dlouhodobý příběh celé značky. Letošní komunikaci odstartoval spot se stopáží 45 vteřin, který lze vidět v síti multikin společně s netradiční výstavou ‚živých’ sekaček. V průběhu března navážou online aktivity, které budou provázány s nově spuštěnými stránkami MujStihl.cz. Od dubna se pak přesuneme do tiskovin, na venkovní plochy, do autorizovaných prodejen,“ popisuje Pavel Šmid, account director Aetny.

Výrazně se promění také komunikační strategie značky. Tradiční printové plochy nahradí intenzivnější komunikace online, včetně sociálních sítí. Plán počítá i s větším počtem kratších videí, spuštěním původního blogu a využíváním influencerů.

Celá kampaň také odstartovala o měsíc dříve, než je pro výrobce zahradní techniky typické. „Chtěli jsme nejen získat náskok před konkurencí, ale především naši komunitu natěšit na chvíli, kdy končí dlouhé období zimy a nám všem konečně začne období, kdy budeme moci vyrazit zpátky na zahradu, do lesa, do parku. Dělat to, co máme rádi. S produkty, s kterými je opravdu radost pracovat,“ uzavírá Michal Rožek, idea maker Aetny.