V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Aetna s jarem nasadila pro Stihl komunikační koncept Pojď ven

Propagace německých pil a sekaček se přesouvá od tisku k onlinu, využívá ale i bigboardy.

  • 23. 04. 2019 14:50

Bigboard

Bigboard

Bigboard

Bigboard

Bigboard

Bigboard

Letáky

Letáky

Web MujStihl.cz

Web MujStihl.cz

Web MujStihl.cz

Web MujStihl.cz

Web MujStihl.cz

Web MujStihl.cz

Pojď ven
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
20. 03. 2019

„Dřevo volá,“ láká pila. „Nalaď struny na jaro,“ vyzývá vyžínač. „Trávník nepočká,“ vzkazuje sekačka. Výrobce lesní a zahradní techniky Stihl představil nový komunikační příběh s podtitulem Pojď ven, který je od začátku jara vidět na billboardových plochách u výjezdů z měst, v kinech, na internetových televizích, na internetu včetně sociálních sítí a ve dvou stovkách autorizovaných prodejen. O kreativu a strategii kampaně se postarala agentura Aetna. Ta v předchozích týdnech přišla s teaserem nové komunikace.

„Snažili jsme se přiblížit pocitu všech lidí, kteří raději tráví čas na zahradě, v lese nebo na čerstvém vzduchu než mezi čtyřmi zdmi domu. Těmto lidem právě skončilo téměř půlroční čekání na příjemné počasí. Proto je vyzýváme, aby vyšli společně s produkty Stihl ven. I proto jsme volili kombinaci tmavých ploch a kuželu světla, který míří ze zahrady a osvětluje celý prostor pomocí slunečních paprsků, které dopadají na majitele strojů i stroje samotné,“ přibližuje Michal Rožek, strategy director Aetny.

Nejvýraznějším formátem kampaně je seriál půlminutových imageových a šestivteřinových hardsellových videí společně s bigboardovými plochami zejména u výjezdů z velkých měst. K tomu bylo vytištěno 950.000 akčních letáků, použita kombinace onscreen a offscreen formátů v kinech, mění se polepy aut a nově spuštěny jsou také stránky MujStihl.cz, na nichž je kromě představení příběhu značky a akčních nabídek nově blog s praktickými informacemi. Od dubna se pak agentura Aetna stará také o public relations značky Stihl.

„Oproti loňskému roku jsme se víc přesunuli od tištěných magazínů do online prostoru, kde dokážeme cílit podle chování a zvyků, a kde se aktivně pohybuje větší počet potenciálních zákazníků. Tedy těch, kteří dokážou ocenit vyšší kvalitu, inovace a nadstandardní péči od autorizovaných prodejců a nerozhodují se pouze impulzivně podle nejnižší ceny nebo akční nabídky hobbymarketu. I proto chceme v komunikační strategii postupně dostávat do hry také kanály, které dokážou předávat víc informací – typicky právě blog, komunikaci na sociálních sítích, edukativní videa nebo články, na nichž se budou podílet přímo odborníci z řad prodejců,“ uvádí Jakub Žirovnický, digital project manager Aetny.

Z natáčení spotů

Z natáčení spotu pro Stihl

Z natáčení spotu pro Stihl

Z natáčení spotu pro Stihl

Z natáčení spotu pro Stihl

Z natáčení spotu pro Stihl

Z natáčení spotu pro Stihl

Z natáčení spotu pro Stihl