Air Bank láká na založení účtu rovnou přes mobil

„Hop“ zase v reklamě. V kampani banky od PPF využil citoslovce kreativní tým McCannu.

  • 04. 03. 2019 12:00

Air Bank a agentura McCann Prague přicházejí s první společnou kampaní. Ta představuje novou možnost založit nový účet prostřednictvím mobilní aplikace My Air a spravovat jej ihned na místě, kde se s danou komunikací zrovna setkají. Kampaň využívá zavedený koncept dvou bankéřů (Tomáš Jeřábek a Tomáš Měcháček). Kampaň odstartovala 1. března a desítky různě přizpůsobených kreativ bude možné vidět v televizních spotech připravených podle denní doby a programu.

„Jedná se o jednu z nejkomplexnějších a největších kampaní, kterou jsme od startu banky připravili. Naším cílem je, aby si lidi ve chvíli, kdy uvidí některou z našich reklam, účet v aplikaci hned založili. Zaměřili jsme se proto na situace, kdy lidi mají mobil přirozeně v ruce a zároveň mají také pár minut času, které k založení účtu stačí,“ popisuje Lenka Rosolová, vedoucí marketingové komunikace Air Bank. „V celém konceptu kampaně klademe velký důraz na to, kdy a kde lidi naši reklamu uvidí. A tomu pak přizpůsobujeme jednotlivá reklamní sdělení. Některé spoty tak poběží jen v určitou denní dobu, třeba ráno. Jinou formu sdělení uvidí cestující ve vlaku a jinou zas při čekání na tramvajové zastávce.“

Televizní spoty opět režírovalo duo Mods, tedy Martin Přikryl a Michal Nohejl, a to v produkci Filmservice. Kampaň využije i venkovní nosiče od plakátů po výlepy v hromadné dopravě či vlacích a samozřejmě online, včetně sociálních sítí. Air Bank bude v kampani testovat i různé netradiční formáty. Například letáky, které lidem přijdou do schránky už zmačkané a na kterých bude informace, že účet z mobilu si stihne zájemce založit dřív, než stihne leták vyhodit. Leták Air Bank už předmačkala.

Předmačkaný leták Air Bank

Předmačkaný leták Air Bank

Kampaň bude vidět také na tramvajových kolejích v Praze a Brně, od května do října. „Polep tramvaje naší reklamou jsme vzali z gruntu. Výzvu k založení účtu přes mobil totiž zobrazujeme nejen zvenku tramvaje, ale i uvnitř celého vozu. Navíc mohou cestující v těchto tramvajích využít wifi připojení a účet si založit ještě předtím, než dojedou do cílové stanice. Tramvajím jsme proto začali interně říkat Zakládačky,“ říká Lenka Rosolová.

Tramvaj Zakládačka od Air Bank

Tramvaj Zakládačka od Air Bank

Tramvaj Zakládačka od Air Bank

Tramvaj Zakládačka od Air Bank

My Air
Kreativní agentury
Mediální agentury
Produkční agentury
Značka
Klient
Nasazení
04. 03. 2019
Group creative director
Art director
Digital creative director
Group account director
Account director
Junior account manager
Strategic planner
Agency producer
Executive producer
Producer
Production manager