Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Air Bank zavede diváky do zákulisí natáčení televizní reklamy

Nová série reklamních spotů od agentury Ogilvy se zaměří na výhody běžného účtu banky.

  • 17. 07. 2019 00:00

Zkuste si, jaké je to mít Air Bank
Kreativní agentura
Mediální agentury
Značka
Klient
Mediamix

Banka Air Bank spouští novou reklamní kampaň na podporu běžného účtu. Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu ze tří oblastí - jednoduché a pohodlné placení, dokonalý přehled o penězích a získání víc výhod, než kolik účet stojí, mezi než patří třeba slevy u vybraných partnerů v programu Odměny za placení.

Air Bank pokračuje v reklamním konceptu Dva světy se známou dvojicí bankéřů. Ti se v nové reklamní sérii Zkuste si, jaké je to mít Air Bank tentokrát setkávají v zákulisí natáčení televizní reklamy. V oblasti kreativity spolupracuje Air Bank s agenturou McCann. Média pro ni plánují a nakupují Médea a Mediatrix, online zajišťují agentury Acomware a Ogilvy.