Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Air Bank zavede diváky do zákulisí natáčení televizní reklamy

Nová série reklamních spotů od agentury Ogilvy se zaměří na výhody běžného účtu banky.

  • 17. 07. 2019 00:00

Banka Air Bank spouští novou reklamní kampaň na podporu běžného účtu. Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu ze tří oblastí - jednoduché a pohodlné placení, dokonalý přehled o penězích a získání víc výhod, než kolik účet stojí, mezi než patří třeba slevy u vybraných partnerů v programu Odměny za placení.

Air Bank pokračuje v reklamním konceptu Dva světy se známou dvojicí bankéřů. Ti se v nové reklamní sérii Zkuste si, jaké je to mít Air Bank tentokrát setkávají v zákulisí natáčení televizní reklamy. V oblasti kreativity spolupracuje Air Bank s agenturou McCann. Média pro ni plánují a nakupují Médea a Mediatrix, online zajišťují agentury Acomware a Ogilvy.

Zkuste si, jaké je to mít Air Bank
Kreativní agentura
Mediální agentury
Značka
Klient
Mediamix