Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Akinu vstupuje do nového segmentu granulemi s kampaní od Grizzlinku

Propagace superprémiového krmiva od Akinu běží od začátku srpna až do konce roku.

  • 10. 09. 2020 13:30

Akinu: Čerstvá kořist bez lovení (Grizzlink)

Akinu: Čerstvá kořist bez lovení (Grizzlink)

Akinu: Čerstvá kořist bez lovení (Grizzlink)

Akinu: Čerstvá kořist bez lovení (Grizzlink)

Akinu: Čerstvá kořist bez lovení (Grizzlink)

Akinu: Čerstvá kořist bez lovení (Grizzlink)

Známá česká značka chovatelských potřeb a krmiv pro domácí zvířata Akinu se rozhodla vstoupit do nového segmentu s granulemi Akinu Vitality. Ve výběrovém řízení pro komunikační kampaň uvedení produktu na trh vyhrála agentura Grizzlink, která navrhla a realizovala komunikační koncept napříč všemi zvolenými mediatypy.

Akinu je značka známá díky široké nabídce chovatelských potřeb pro domácí mazlíčky a především díky pamlskům pro psy a kočky. S produktem Akinu Vitality vstupuje do nového segmentu superprémiových krmiv. Cílem kampaně byla tedy především samotná podpora uvedení produktu na trh a dál také podpoření známosti značky Akinu v cílové skupině.

Krmivo Vitalita je určeno pro psy i kočky a obsahuje vysoký podíl masa. Komunikace se tedy opírá především o přirozenost stravy ve formě „čerstvé kořisti“. Součástí vizuálu jsou pak jasně zobrazené suroviny, které odkazuji na komplexnost celého krmiva, které odpovídá zásadám holistického přístupu k výživě domácích mazlíčků.

Celá komunikace je mediálně zastřešená sponzorskými vzkazy, online videem, výkonnostním marketingem, venkovní reklamou a také veletrhem For Pets, který je v daném segmentu pro značku velmi důležitý. Celý koncept realizoval, od návrhu až po produkci, tým agentury Grizzlink. Kreativní koncept navrhla Iva Janigová, strategii Jakub Kotál a z pozice account directora celý projekt řídil Jiří Jakl.

„Vměstnat do deseti sekund všechny potřebné informace, aby si je cílové publikum alespoň z části mohlo zapamatovat, bylo trochu oříškem. Kreativnímu a produkčnímu týmu se to však podle prvních indícií povedlo a věříme, že nám to data z kampaně potvrdí,“ podotýká Jiří Jakl, partner agentury Grizzlink.

Čerstvá kořist bez lovení
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
03. 08. 2020 - 31. 12. 2020
Creative director
Account director
Strategie