Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Bakalovo Aktuálně.cz se v nové kampani od VCCP staví proti krizi důvěry

Web mediálního domu Zdeňka Bakaly chce ukázat, že si zakládá na ověřených zprávách.

  • 08. 10. 2019 10:05

Věci tak, jak jsou
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
16. 09. 2019

Internetový deník Aktuálně.cz vydavatelství Economia spustil novou komunikaci na podporu své značky. Tvůrcem strategie a kreativního konceptu je komunikační agentura VCCP. Kampaň si klade za cíl podtrhnout dlouhodobé hodnoty značky – publikování nezkreslených a ověřených informací.

Celá komunikace stojí na hře s titulky, které doplňuje claim Věci tak, jak jsou. „Kampaň upozorňuje na fakt, že v dnešní době často dochází ke zkreslení, utajování a dezinterpretaci informací. Aktuálně.cz si navzdory tomu zakládá na ověřených zprávách. Na základě toho jsme navrhli strategii včetně kreativy,“ komentuje pozadí navrženého konceptu Aneta Záhoříková, senior account manager VCCP. Online deník dostal také novou podobu webu.

„Hledali jsme partnera, který nám pomůže vyjádřit naše hodnoty. Slogan Věci tak, jak jsou může na první pohled působit banálně, v dnešní době plné dezinformací, z kontextu vytržených výkřiků a titulků ale nabývá na důležitosti. Kombinace spotu s první, šokující fake news, jejíž výbušnost se rázem rozplyne při bližším pohledu (rozšířený nápis), je něco, co tuto linii podtrhuje,“ dodává šéfredaktor Aktuálně.cz Josef Pazderka.

Aktuálně.cz: Věci tak, jak jsou (VCCP)

Aktuálně.cz: Věci tak, jak jsou (VCCP)

Aktuálně.cz: Věci tak, jak jsou (VCCP)

Aktuálně.cz: Věci tak, jak jsou (VCCP)

Aktuálně.cz: Věci tak, jak jsou (VCCP)

Aktuálně.cz: Věci tak, jak jsou (VCCP)

Aktuálně.cz: Věci tak, jak jsou (VCCP)

Aktuálně.cz: Věci tak, jak jsou (VCCP)

Aktuálně.cz: Věci tak, jak jsou (VCCP)

Aktuálně.cz: Věci tak, jak jsou (VCCP)