Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Albert má na Vánoce zase spot s hitem od Armstronga What a Wonderful World

Darujme více radosti, nabádá řetězec v kampani od VCCP a režisérky Jasminy Blažević.

  • 05. 11. 2019 15:35

Obchodní řetězec Albert ve spolupráci s agenturou VCCP Prague navazuje na loňskou vánoční kampaň „Ta nesla poselství, že vlastnoručně vyrobený dárek sice stojí víc úsilí, ale o to víc obdarované potěší. I letos je v hlavní roli Darebáček. Malý rošťák s vlídným srdcem, který nám připomíná, co je (nejen) na Vánoce to nejdůležitější - myslet na své okolí a být mu nablízku,“ uvádí agentura. K dokreslení atmosféry kreativci použili skladbu What a Wonderful World od Louise Armstronga, stejně jako loni.

Klíčový vizuál kampaně odkazuje na čtyři prvky příběhu - čtyři perníčky, kterými se Darebáček přiblížil ostatním. Vizuálně propojují celou kampaň.

Klíčový vizuál kampaně Albertu na Vánoce 2019

Klíčový vizuál kampaně Albertu na Vánoce 2019

„Albert prostřednictvím Darebáčkových perníčků zákazníkům demonstruje, že vlastnoručně vyrobené dárky udělají nejen větší radost, ale hlavně umí sblížit komunitu v místě, kde žijeme. Takové dárky totiž dokáží udělat krásný oslí můstek k propojení s těmi, kteří jsou kolem nás, ale možná jejich přítomnost během roku tolik nevnímáme, i když mají v našich srdcích nenahraditelnou pozici,“ doplňuje VCCP.

I tyto Vánoce se do kampaně zapojil Nadační fond Albert. Zaměstnanci prodejen navštívili dětské domovy a společně s dětmi připravili řadu perníčků, které budou s dětmi prodávat ve vybraných hypermarketech na speciálních stáncích.

Darujme více radosti
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
04. 11. 2019
Mediamix