Albert uvádí privátku Královské kuře. Má královskou péči, tvrdí kampaň od VCCP

Spot zdůrazňuje péči, kterou kuřata pro Albert během svého života dostávají navíc.

  • 21. 09. 2021 09:00

Albert: Královské kuře (VCCP)

Albert: Královské kuře (VCCP)

Albert: Královské kuře (VCCP)

Albert: Královské kuře (VCCP)

Maloobchodní řetězec Albert spouští novou kampaň na svou privátní značku kuřecího masa Královské kuře. „Série televizních spotů se zaměřuje na aspekty péče, které mají pozitivní vliv na kvalitu masa, a zdůrazňuje hodnoty a vlastnosti samotných farmářů, které jsou v takovém chovu nezbytné, jako je trpělivost, vytrvalost a pečlivost. Oproti běžné produkci mají kuřata větší prostor k pohybu, rostou téměř dvakrát déle a dostávají nutričně vyvážené krmivo, bez jakýchkoli živočišných přídavků a komponent,“ uvádí tvůrci.

„Chtěli jsme zákazníkům ukázat víc, než co si běžně přečtou na obalu. Za způsobem chovu vždy stojí lidé z farem, kde zvířata vyrůstají, a právě díky jejich práci má Královské kuře takovou kvalitu, pod kterou se můžeme podepsat,“ komentuje myšlenku kampaně marketingová ředitelka Albertu Kateřina Harris.

Kampaň vznikla už tradičně ve spolupráci s agenturou VCCP. „Kvalita masa je jedno nejdiskutovanějších témat na trhu. A tak jsme chtěli přijít s kampaní, která nebude jen co nejhlasitěji vykřikovat všechny benefity, ale naopak diváka v reklamním bloku naladí poklidnou atmosférou, v níž kuřata skutečně vyrůstají,“ popisuje pozadí kampaně Luboš Jahoda, business director VCCP.

Spot vznikl v produkci studia Iscream v režii Roberta Hloze. Vedle třicetivteřinového televizního spotu kampaň podpoří také kratší online formáty, které se věnují jednotlivým ukazatelům kvality a video, které dává nahlédnout přímo na farmy, kde Královská kuřata vyrůstají.

Královské kuře
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
13. 09. 2021 - 15. 11. 2021
Mediamix