Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Alex Monhart, Žofka z Mydy a Milan Peroutka zvou na šťavnatý pokec s Kingswoodem

Nový komunikační koncept od Triadu má v létě podpořit hlavně prodej čepovaného cideru.

  • 22. 07. 2019 21:30

Skutečná otázka, neskutečná odpověď
Kreativní agentura
Značka
Mediamix

Po letech komunikace „pohodičky“ přichází cider Kingswood od Plzeňského Prazdroje s novou linkou, která motivuje k vedení smysluplnějších rozhovorů s přáteli. Tvářemi letní kampaně jsou Žofie Dařbujánová, zpěvačka skupiny Mydy Rabycad, herec Milan Peroutka a designérka Alex Monhart, jichž se můžou lidi ptát v interaktivní hře.

Cílem nového komunikačního konceptu, který vznikl ve spolupráci s agenturou Triad Advertising, je podpořit především prodej čepovaného cideru v letních měsících.  „Chceme lidem říci, že čepovaný Kingswood je drink, při kterém se dobře povídá, a proto přicházíme s komunikační linkou Pro šťavnatější pokec,“ vysvětluje Dominika Drvoštěpová, brand manažerka Kingswoodu. „Štavnatost je funkční benefit značky. Právě šťavnatostí se totiž cider odlišuje od piva nebo kávy, u kterých jsou lidé zvyklí si povídat.“

Myšlenku poprvé představí letní kampaň Skutečná otázka, neskutečná odpověď, která se soustředí na samotné začátky rozhovorů. Povzbuzuje lidi, aby se svých přátel neptali jen na strohé „jak se máš?“ a nespokojili se s odpovědí „dobře“, ale pokládali jim skutečné otázky. „Realitou dnešní doby totiž je, že své kamarády sledujeme na sociálních sítích a nabýváme pocitu, že o nich víme téměř všechno,“ říká Rado Jankovič, creative team leader z Triadu. „Když se pak ale sejdeme naživo, někdy pořádně ani nevíme, jak hovor navázat. Pro šťavnatější pokec přitom stačí jen položit dobrou otázku a kvalitní konverzace je na světě.“

Na speciální microsite se lidé mohou zapojit do interaktivních rozhovorů se třemi známými lidmi. Výběr otázek přitom určí, jak se hovor bude dál rozvíjet a kolik se toho o nich uživatel dozví. Na tomtéž webu si návštěvníci mohou navíc zahrát Neskutečné karty s otázkami a úkoly, které slouží jako inspirace pro šťavnatější pokec s přáteli.

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Obě stěžejní aktivity budou podpořeny prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram a YouTube i reklamou v mobilních hrách. Na karetní hru budou lákat také POS formáty přímo v restauracích a barech, kde se čepovaný Kingswood prodává.

Klíčový vizuál

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Příspěvky na Instagramu

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Příspěvky na Facebooku

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)

Kingswood: Skutečná otázka, neskutečná odpověď (Triad Advertising)