Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Alkosebevědomí od GoGa a Ega propaguje novou řadu deodorantů Axe

Rychlooobrátkový Unilever a agentura Zaraguza přichází s další kampaní s youtuberem.

  • 12. 06. 2019 16:00

Alkosebevědomí
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Axe
Klient
Mediamix
Brand manager
Creative director
Creative director
Creative team leader
Copywriter
Copywriter
Copywriter
Strategy
Art director
Art director
Account manager
Account manager
Account manager
Hudební produkce
Režie

Agentura Zaraguza se rozhodla netradičně poukázat na to, že sebevědomí vyvolané alkoholem způsobuje klamné vnímání reality, přičemž mladí Češi a Slováci často řeší nedostatek sebevědomí právě alkoholem. Nová kampaň značky Axe od Univeleru opět ve spolupráci s youtuberem Gogem představuje hudební klip Alkosebevědomí, na jehož textu Zaraguza spolupracovala se známým slovenským rapperem Egem. Za hudební produkcí stojí Viktor Hazard.

„Na sobě nemám nic, jen Axe, sebevědomí a roky praxe,“ jsou slova, která rapuje nejznámější slovenský youtuber GoGo, přičemž v klipu ukazuje tři paralely – jak se kvůli falešnému sebevědomí vnímá sám, jak ho ve skutečnosti vnímají ostatní a naposled jak působí se zdravým sebevědomím bez alkoholu.

Kampaň propaguje novou produktovou řadu Axe Ice Chill a také třicetidenní výzvu #IceChillChallenge, nabádající mladé k otužování. GoGo propaguje výzvu na svém Instagramu, Facebooku a YouTube, totéž činí značka. Zároveň kampaň využívá weby Refresher, Seznam.cz, Stream.cz a servery Czech News Center, také Spotify a nadlinku. Propagace vede zájemce na microsite Nazdravesebevedomi.cz.