Alza.cz zavádí nový kreativní koncept, ukazuje nakupování budoucnosti

Nový, futuristický koncept opět vytvořil interní kreativní tým Alzy. Kampaň poběží měsíc.

  • 03. 03. 2021 00:00

Největší český internetový obchod Alza.cz spouští reklamní kampaň založenou na novém kreativním konceptu. Maskot Alzák v ní opět o něco dospěl a zve zákazníky k nákupům budoucnosti. Celá kampaň je koncipována ve futuristickém stylu, který má přiblížit inovace firmy a její vizi Objednání myšlenkou, doručení teleportem. Představuje svět budoucnosti, kde Alza.cz využívá ty nejlepší technologie pro spokojenost zákazníka. Futuristický koncept vytvořil interní kreativní tým Alzy.

Cílem je komunikovat hlavní výhody, které zákazníkům nákup na Alze nabízí. Hlavní spot uvádí do nového světa a představuje klíčová témata, jimiž jsou rychlost doručení a šíře produktového portfolia. Současně bude firma využívat kratší spoty určené pro komunikaci jednotlivých služeb. V první vlně se zaměřila na AlzaBoxy a jednoduchost vyzvednutí objednávky.

Nákupy budoucnosti
Značka
Klient
Nasazení
01. 03. 2021 - 31. 03. 2021