Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Arnošt Goldflam vypráví reklamní pohádky pro UrbanStore

Ve spotu e-shopu s volnočasovým oblečením, obuví a doplňky hrají i jeho zaměstnanci.

  • 17. 12. 2018 00:05

E-shop s volnočasovým oblečením, obuví a doplňky UrbanStore představil letošní vánoční kampaň. Pod heslem Pohádkové Vánoce propaguje slevy až 50 %, dopravu zdarma a možnost prodlouženého vrácení do 15. ledna. Dvojice videoklipů, určených pro sponzoring na YouTube, vznikla v rámci interní produkce, herci se stali přímo zaměstnanci firmy a hlas vypravěče propůjčil Arnošt Goldflam. Zvuková verze spotu se pak objeví v rádiích sítě MMS a na Evropě 2.

E-shop, který má zároveň tři vlastní prodejny v Praze a Brně se kampaní prezentuje jako česká značka pro aktivní zákazníky, která nabízí kombinaci nákupu online i v kamenné prodejně. Poprvé také výrazněji cílí na publikum na sociálních sítích, kde se chce stát alternativou aktuálním módním hráčům. Kampaně prováže hashtagem #UrbanStory. „Letošní vánoční kampaň jsme chtěli udělat sobě i zákazníkům pro radost. Proto jsme do toho šli s určitou nadsázkou a sami sebe vsadili do role herců. Myslím, že bude příjemnou a klidnou protiváhou ostatním reklamám,“ uvedl David Štěpánek, ředitel UrbanStore.cz.

Pohádkové slevy

Pohádkové slevy

Pohádkové Vánoce

  • Klient: UrbanStore
  • Značka: UrbanStore
  • Mediamix: online, rádio
  • Kreativa: inhouse
  • Nasazení: prosinec 2018