„Ať vám to běhá!“ Operátor T-Mobile nasadil letní kampaň, s českými olympioniky

Dlouhý spot od Saatchi & Saatchi nabízí neomezená data a vybízí k aktivnímu trávení léta.

  • 02. 07. 2021 02:00

Mobilní operátor T-Mobile spustil svou kampaň Sportovní léto, ve které připomíná úspěchy českých olympioniků a zároveň vybízí k aktivnímu trávení léta. Koncept kampaně pracuje se sportovním pojetím běžných denních činností a představuje známé tváře českého sportu v nevšedních rolích. Kampaň, která vznikla ve spolupráci s Českým olympijským týmem, připravila agentura Saatchi & Saatchi a poběží od začátku července do poloviny srpna v televizi, na sociálních sítích, na venkovních plochách a bude k pohybu vyzývat i samotné zaměstnance T-Mobile.

Základem kampaně je šedesátivteřinový spot, který hravou formou rozvíjí myšlenku, že sportovat může kdokoliv a kdykoliv. Hlavními postavami tentokrát nejsou tradiční herci, ale bývalí a současní čeští olympionici a sportovci, kteří se společně s T-Mobile rozhodli podpořit myšlenku aktivního trávení volného času v průběhu letošního léta a před nadcházejícími olympijskými hrami v Tokiu. Spot bude ve zkrácené formě nasazen i v televizi a na sociálních sítích, kde vše podpoří influenceři a známé osobnosti ze světa sportu.

V rámci kampaně nabídne T-Mobile zákazníkům balíček neomezených dat. S ním spouští i letní soutěž o ceny s vlastním hashtagem #nesedimdoma, ve které budou známé tváře motivovat k pohybu a nalezení tajných lokalit po celé ČR. Každý týden pak odmění toho, kdo se do konkrétního místa dostane jako první. Vše zaštítí nově vzniklá microsite, kde budou dostupné informace k letní soutěži a dalším navazujícím aktivitám.

„Léto je časem sportování a zábavy, a proto jsme se rozhodli spojit naši prázdninovou nabídku neomezených dat právě se sportem, kterému se můžeme věnovat v každém věku,“ uvádí Ladislav Báča, ředitel pro značku a marketingovou komunikaci T-Mobile. „Zároveň jsme v letošním roce chtěli vzdát hold českým sportovcům a olympionikům, takže jsem rád, že jsme díky našemu partnerství s Českým olympijským týmem mohli do spotu zapojit i nemalou část českých sportovních legend. Věříme, že kampaň bude motivovat k pohybu a možná i poznávání míst, která se mohou pochlubit vlastní sportovní historií.“

Sportovní léto
Kreativní agentury
Mediální agentura
Značka
Nasazení
01. 07. 2021 - 15. 08. 2021
Kreativa pro social media
Kreativa pro social media
Kreativa pro social media