Náš newsletter se po letní pauze vrací od začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Automobilka Škoda propaguje svůj nový e-shop i autorizované servisy

Největší český zaměstnavatel uvádí „postkoronavirovou“ kampaň od agentury Justmighty.

  • 02. 06. 2020 00:00

After sales kampaň Škody: out-of-home

After sales kampaň Škody: out-of-home

After sales kampaň Škody

After sales kampaň Škody

Nová celosvětová kampaň značky Škoda propaguje především nový oficiální e-shop automobilky a také bezpečnost návštěvy autorizovaných servisů. Firma se potýkala nejen s poklesem poptávky po automobilech a příslušenství, ale logicky z důvodu restrikcí i se snížením návštěv v autorizovaných servisech. „Našim partnerům z řad importérů a dealerů po celém světě jsme se snažili pomáhat právě i poskytnutím komplexních marketingových podkladů pro online i offline kampaň,“ uvedla Zuzana Šťastná, marketingová specialistka after sales marketingu Škody Auto.

„Řada lidí nevěděla, že nyní mohou sledovat servisování svého auta z pohodlí domova nebo třeba z kanceláře. Jednoduše si svou škodovku nechají odvézt a počkají, až se jim s jejich automobilem pracovník servisu vrátí. Auto si online nejspíš nekoupíte, ale nová kola, autokoberce nebo světla ano. Věříme, že díky realizované kampani si lidé zvyknou nakupovat na internetu i automobilové příslušenství,“ vysvětluje majitel agentury Justmighty Tomáš Pohl.

After sales kampaň Škody: out-of-home

After sales kampaň Škody: out-of-home

After sales kampaň Škody: citylight

After sales kampaň Škody: citylight

After sales kampaň Škody: banner

After sales kampaň Škody: banner

After sales kampaň Škody: banner

After sales kampaň Škody: banner

After sales kampaň Škody: Facebook

After sales kampaň Škody: Facebook

After sales kampaň Škody: Instagram Stories

After sales kampaň Škody: Instagram Stories

Covid-19 Guide
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 06. 2020
Obor
Creative director
Account director