V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Bankovnictví George pomáhá v sérii spotů od VMLY&R řešit řadu běžných nesnází

Digitální služba České spořitelny dostala osm nových spotů, jako loni v režii Marka Partyše.

  • 25. 11. 2019 13:35

George toho umí opravdu hodně
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
25. 11. 2019

Česká spořitelna v nové kampani představuje své digitální bankovnictví George jako rádce, který klientům pomůže v řadě situací - pomůže se zablokováním karty, poradí s kódem karty, hlídá platnost trvalých příkazů či ukládá účtenky.

Celkem banka připravila osm spotů. První startuje v pondělí 25. listopadu a do konce roku budou v televizi k vidění čtyři z nich, další čtveřice se představí v novém roce. Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Spoty točil režisér Marek Partyš, který se před rokem podílel na první sérii kampaní na bankovnictví George.

„Společným jmenovatelem jednotlivých spotů jsou komické až absurdní situace, ze kterých George vyjde vždy jako vítěz. Jde o volné pokračování loňské kampaně. Při svém loňském debutu v televizi otevíral George dveře do budoucnosti. Během letošního roku se stal George opravdovým pomocníkem našich klientů, který jim pomůže i ve svízelných situacích,“ komentuje kampaň Monika Hovorková, šéfka engagement tribu České spořitelny.

Televizní kampaň bude zejména kanálech Novy. Vybrané spoty poběží rovněž v síti multikin Cinestar a Cinema City. Kampaň dál zahrne POS materiály v pobočkové síti, silnou digitální komunikaci a v novém roce i na venkovních reklamních nosičích.