Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Baset s Noskem točili pro české mobily Aligator, které v televizi proslavil Zeman

Česká značka mobilních telefonů se poprvé rozhodla pro vlastní hrané spoty.

  • 16. 01. 2020 09:45

Myčka, vana
Produkční agentura
Značka
Nasazení
09. 12. 2019
Mediamix
Kreativa

Kreativec Jan Mička, režisér Pavel Nosek a kameraman Jan Baset Střítežský stojí za novou kampaní české značky mobilních telefonů Aligator. Ta dosud přivedla na trh celkem 94 modelů fortelných seniorských, později i odolných outdoorových a chytrých mobilů. Po svém prvním zvolení prezidentem v roce 2013 značku památným způsobem zpropagoval Miloš Zeman, ve vysílání televize Prima.

Nové, oficiální spoty vycházejí z tradice české komedie a vyprávějí krátké příběhy ze života. Ve spotu Vana hraje Andrea Daňková dívku, která si při snaze o selfíčko v romanticky naaranžované vaně zapálí paruku. Lucie Březovská a Vladislav Georgiev pak ve spotu Myčka ztvárnili téměř formanovskou manželskou dvojici, kde manželovi není nic odpuštěno.

„Poprvé v naší firemní historii jsme se pustili do natočení vlastního hraného spotu. Jiného, než jsou diváci u mobilů zvyklí,“ je přesvědčen Tomáš Černý, spolumajitel značky Aligator. „Nesoutěžíme v technologických novinkách, ale běžným spotřebitelům přinášíme telefony, které stále mají smysl, pracují s ověřenou technologií, jsou praktické a vydrží, a to vše za skvělou cenu.“

Oba spoty o stopáži 40 vteřin se natáčely na podzim 2019 ve dvou lokacích u Dobříše a v Praze a na jejich výrobě a postprodukci se podílel štáb téměř 40 specialistů z produkční společnosti Punk Film. Nasazeny byly ve vánočním období na digitálních kanálech.