Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Bebe sušenka cvičí jógu v televizi i online

Mondelez v Česku znovu využívá personifikovanou kampaň s mluvící sušenkou.

  • 08. 10. 2018 00:00

Značka BeBe Dobré ráno při příležitosti uvedení nového produktu ze své řady NaMěkko připravila novou reklamní kampaň. V animovaných spotech představí produkt s borůvkovou příchutí personifikovaná sušenka cvičící jógu. Kampaň zaměřená primárně na cílovou skupinu žen ve věku 20 až 35 let plynule naváže na lednovou propagaci značky BeBe, která využívala obdobné typy kreslených vizuálů. Poprvé se objeví v říjnu a poběží v televizi, na sociálních sítích Instagram, Facebook a YouTube a videowebech televizí Nova a Prima. Ke konkrétní podpoře prodejů chystá výrobce sušenek, společnost Mondelez, v Česku i na Slovensku také instore aktivaci, součástí které budou i ochutnávky nového produktu ve vybraných obchodech, sekundární vystavení a POS materiály.

„Práce s personifikovaným produktem v reklamě podle našich zjištění vede k její vyšší účinnosti. Ve vizuálech proto sušenka-jogínka balancuje s borůvkami na rukou, ve videu pro změnu balancují borůvky na sušence stojící na snídaňové misce či sušenka BeBe v jógové meditační pozici vede lekci jógy odehrávající se na pozadí snídaňového stola s podzimní tematikou,“ uvedla Veronika Demčíková, manažerka značky BeBe Dobré ráno. Kampaň připravila pražská Bistro Agency patřící pod mezinárodní mediální síť Dentsu Aegis Network. Spot v češtině namluvila Jana Stryková, slovenskou verzi pak Danica Jurčová.

BeBe Naměkko Borůvka

BeBe Naměkko Borůvka

BeBe Naměkko

BeBe Naměkko

Najdi svou ranní rovnováhu
Kreativní agentura
Klient
Mediamix