Becherovka v nových spotech od VCCP představuje „životní profesionály“

Hlavně mladším spoty ukazují, že je kromě práce dobré i relaxovat a vychutnávat si život.

  • 09. 02. 2021 13:00

Že úspěch není jen součástí práce a že je třeba na plný úvazek brát i samotný život, na to poukazuje značka Becherovka v nových spotech, které se v televizi objevují od začátku února. Kampaň z dílny VCCP je první spoluprací agentury s likérkou Pernod Ricard v Česku a na Slovensku.

Kreativci v nové kampani představují „životní profesionály“ – pozorovatele oblohy, koordinátory přípitků nebo specialisty na táboráky. „Nová kampaň chce připomenout, že spokojený život spočívá ve správném mixu. Je důležité si ho namíchat tak, abychom vybalancovali práci a volný čas a mohli se víc těšit z maličkostí,“ uvádí Jakub Loos, manažer značky Becherovka. „Aktuální situace ještě víc zdůrazňuje poselství kampaně. Vysněná dovolená, čas strávený s přáteli či společné oslavy ještě nikdy nebyly tak vzdálené, proto je dobré nacházet radost v každodenních momentech, které nám život dopřává.“

Proto reklama cílí na mladší věkovou skupinu, které chce ukázat, že je kromě práce dobré i naplno relaxovat a vychutnávat si život.

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Skvěle namíchaný život
Kreativní agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
08. 02. 2021 - 04. 04. 2021
Account director
Planning director