BeSocial mezi klienty přibrala Korunní, fotokresbami ukazuje její království

Agentura má na sociálních sítích zajistit jasné odlišení komunikace Korunní od konkurence.

  • 13. 08. 2020 10:45

Agentura BeSocial posiluje v segmentu rychloobrátkového zboží a do portfolia klientů přibrala v posledních měsících kromě Choceňských mlékáren také značku Korunní. Pro její sociální sítě vznikl koncept Korunní království založený na propojení fotky a ilustrace. Cílem je odlišit značku od konkurence.

Korunní: Korunní království (BeSocial)

Korunní: Korunní království (BeSocial)

Korunní: Korunní království (BeSocial)

Korunní: Korunní království (BeSocial)

Korunní: Korunní království (BeSocial)

Korunní: Korunní království (BeSocial)

Korunní: Korunní království (BeSocial)

Korunní: Korunní království (BeSocial)

Korunní království
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 04. 2020
Mediamix
Creative director, copywriter
Account director