Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Bezpečí, které můžete slíbit.“ Hyundai i30 ukazuje své bezpečnostní asistenty

Nová kampaň modelu i30 míří především na rodiny. Kreativně jde o dílo agentury VCCP.

  • 05. 08. 2020 12:10

Slib, že budeme dávat pozor, jde ruku v ruce s rozloučením před každou cestou automobilem. Své blízké jím ujistíme, že pojedeme opatrně. Asistenční a bezpečnostní systémy modelu i30 jako autonomní nouzové brzdění, asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích, aktivní sledování mrtvého úhlu a další ke splnění takového slibu pomáhají.

„Bezpečnostní asistenty jsou naší silnou stránkou a v kampani na model i30 se na ně zaměřujeme proto, že jde o oblíbený rodinný vůz. Právě pro tuto cílovou skupinu je bezpečnost klíčová, a to kampaň odráží,“ říká Jana Sekeráková, marketingová ředitelka Hyundai Motor Czech.

O novou komunikační kampaň automobilky Hyundai se postarala agentura VCCP Prague. V Česku bude televizní spot o délce 30 vteřin nasazen od 1. srpna. Kampaň poběží také v tištěných a online médiích, v rádiu a v rámci propagace jednotlivých dealerů.

Hyundai: Bezpečí, které můžete slíbit (VCCP Prague)

Hyundai: Bezpečí, které můžete slíbit (VCCP Prague)

Hyundai: Bezpečí, které můžete slíbit (VCCP Prague)

Hyundai: Bezpečí, které můžete slíbit (VCCP Prague)

Hyundai: Bezpečí, které můžete slíbit (VCCP Prague)

Hyundai: Bezpečí, které můžete slíbit (VCCP Prague)

Bezpečí, které můžete slíbit
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Nasazení
01. 08. 2020
Obor
Creative director
Account director
Account director