Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Big Shock! připravil pro fanoušky adrenalinové výzvy, i se Zorkou Hejdovou

Několikaměsíční kampaň energetického drinku využila podporu Evropy 2 i sociálních sítí.

  • 02. 09. 2019 00:00

Challenge Accepted!
Kreativní agentury
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 04. 2019 - 01. 09. 2019
Creative director, art director, režie
Creative director
Account director

Challenge Accepted byla letní kampaň energetického nápoje Big Shock! V kampani si značka pro své fanoušky připravila čtyři výzvy, které si vzaly za cíl výhercům zprostředkovat unikátní zážitky, jež je postaví před výzvu s možností vystoupit ze své komfortní zóny. Fanoušci tak mohli na vlastní kůži zažít natočení singlu a vystoupení na velkém pódiu s kapelou Eddie Stoilow nebo navštěvu jedné z nejděsivějších zombie únikových her v Birminghamu s moderátorkou Zorkou Hejdovou.

V rámci propojení značky Big Shock! a rádia Evropa 2 vznikla limitovaná edice nápojů s příchutěmi Ananas-Kokos a Káva-Grenadina. Výraznou mediální podporu měla kampaň na sociálních sítích Facebook a YouTube.

Moderátorka Zorka Hejdová v kampani značky Big Shock!

Moderátorka Zorka Hejdová v kampani značky Big Shock!

Moderátorka Zorka Hejdová v kampani značky Big Shock!

Moderátorka Zorka Hejdová v kampani značky Big Shock!

Moderátorka Zorka Hejdová v kampani značky Big Shock!

Moderátorka Zorka Hejdová v kampani značky Big Shock!