Birell s VCCP spouští letní kampaň na Birellády, alternativu klasických limonád

Kampaň, jež upozorňuje hlavně na to, co v produktu není, vychází z konceptu Chuť zážitků.

  • 14. 06. 2021 21:35

Birell spouští novou letní kampaň na Birellády, nápoje uvařené na bázi nealkoholického piva. Strategie a kreativa vznikla opět ve spolupráci s agenturou VCCP a představuje produktovou řadu jako alternativu ke klasickým limonádám. V produktové řadě Birellád mohou spotřebitelé vyzkoušet příchuť Ledový čaj s broskví, Citronáda, Bezovka a Cola, kterou Birell komunikačně podpořil už loni.

„Naším cílem je s Birelládami narozdíl od Radlerů, tedy klasických ochucených nealko piv, oslovit zejména spotřebitele, kteří nejsou velkými fanoušky pivní chuti. Přestože jsou Birellády uvařeny na bázi nealko piva, jeho chuť v nich není výrazná a převládají zde ovocné tóny nebo chutě charakteristické pro daný typ nápoje. Nealkoholický pivní základ ale obstará celkovou plnost chuti, takže není potřeba do Birellád přidávat umělé přísady,“ popisuje novou produktovou řadu senior manažerka značky Birell pro Česko a Slovensko Lenka Trvalcová.

Kampaň vychází z dlouhodobé kreativní platformy značky Birell Chuť zážitků a zaměřuje se na zážitky, pro které platí, že méně je někdy více, například pokud jde o plánování. „Chtěli jsme v kampani poukázat hlavně na to, co v Birelládách není. Proto se celý koncept točí kolem slůvka bez, a situací, kdy méně je více,“ doplňuje Dragan Vekić, kreativní lídr VCCP.

Kampaň poběží od června v Česku a na Slovensku v televizi, online a v místě prodeje, doprovodí ji redesign plechovek, na nichž se nově objeví právě i název Birelláda. Televizní kampaň vznikla ve spolupráci s Armada Films pod režijním vedením Maroše Milčíka, autorkou fotografií je Alžběta Jungrová. Ve spotech zazní populární skladba Do You Love Me v podání kapely The Contours.

Birellády
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
14. 06. 2021
Mediamix