Agentura Arkadia připravila novou kampaň pro datovou společnost Bisnode. Ta propaguje novou službu, analýzu a aktualizaci klientských databází. Cílí na střední i větší firmy a na obchodně marketingové pozice a specialisty IT. Využívá printová ekonomická a specializovaná média zaměřená na IT, PR články, výkonnostní reklamu s interní landing page a direct marketing. Probíhala od června do září v Česku a na Slovensku. Kampaň je součástí dlouhodobé komunikační strategie z podzimu 2017 nazvané Bisnode - váš radar na příležitosti a hrozby.
V průběhu kampaně klient celoevropsky změnil svou vizuální identitu, na což musela agentura reagovat. Kampaň tak rovnou podpořila novou identitu firmy a byla použita také v interní komunikaci a merchandisingu.
Kvalitní data v souladu s GDPR
- Značka: Bisnode
- Klient: Bisnode ČR a SR
- Mediamix: tisk, online, PPC, direct marketing
- Agentura: Arkadia
Sdílejte