Bob a Bobek dostali v nové reklamě hlas Petra Čtvrtníčka, dětem se vyhnou

Zařazení reklamy v rámci vysílání se vyhýbá programům zaměřeným na dětskou populaci.

  • 20. 01. 2021 17:55

Novou televizní reklamní kampaň představuje značka jemného pečiva Brumík. Hlavní roli v ní hrají kreslené postavičky králíků Boba a Bobka. Potravinářská společnost Mondelez, která je producentem značky Brumík, zakoupila práva na použití známých večerníčkových postaviček od České televize. Narozdíl od originální verze příběhů králíků z klobouku kouzelníka Pokustóna propůjčil teď oběma hlas Petr Čtvrtníček.

„Využili jsme sice českou večerníčkovou klasiku, ale přesto zaměřujeme naši reklamu na dospělou populaci,“ říká Jana Hartmannová, manažerka značky Brumík. Ze spotřebitelského výzkumu nám vyplynulo, že Bob a Bobek patří mezi nejznámější klasické večerníčkové postavičky dokonce s 99% znalostí mezi dospělými. Těm pak přináší nejenom krásné vzpomínky na jejich dětství. Více než 80 % z nich uvedlo, že sledování Boba a Bobka je pobaví i nyní, když jsou sami dospělí. Z výzkumu dále vyplynul názor 75 % respondentů, že současné děti daleko víc zajímají jiné příběhy, a to především pohádky ze světové produkce, které lokální večerníčky milované celými generacemi naprosto zastiňují. Přitom u Boba a Bobka a jejich poťouchlých akcí se údajně dokáže stále zasmát i pobavit až 76 % diváků.“

Kampaň poběží v televizi od ledna a během roku se postavičky Boba a Bobka objeví i v řadě doprovodných marketingových aktivit. Zařazení reklamy v rámci vysílání se vyhýbá programům zaměřeným na dětskou populaci. Reklamní spot vznikl ve spolupráci s produkcí Filmservice. Kreativa je inhouse.

Prostě dobrota
Produkční agentura
Značka
Nasazení
18. 01. 2021
Mediamix