Náš newsletter se po letní pauze vrací od začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Bohemia Energy pokračuje s Liškou a Danielem, druhou sérii načíná „vzpěrač“

Komunikační koncept s fiktivním hercem a režisérem od agentury Momentum se osvědčil.

  • 22. 07. 2020 09:30

Ojedinělý koncept reklamy, kterou se nikdy nepodařilo natočit, ale přesto je v médiích vysílána, představila Bohemia Energy před dvěma roky. Kampaň byla úspěšná, a proto na ni navazuje další série spotů. Tematicky se i nadále zaměřuje na boření mýtů, které kolem dodávek energií stále panují, a rovněž na klíčové benefity, které Bohemia Energy svým zákazníkům nabízí.

Prvním konceptem z druhé série je téma snadného získání úspor za energie. Pavel Liška v kampani vystoupí jako „vzpěrač“, který se snaží zvednout obrovské telefonní sluchátko. To má ilustrovat základní sdělení spotu – ušetřit za energie je opravdu jednoduché, stačí zvednout telefon a účty se sníží. Cílem je ukázat, že s námi je vše jednoduché, vše se dá zařídit po telefonu. Lidé nikam nemusí chodit, smlouvu lze zařídit vzdáleně s digitálním podpisem, nikdo ani nemusí navštěvovat zákazníka, pokud si to nepřeje. To jsou výhody, které lidé ocení i mimo koronavirovou krizi.

Vzhledem k úspěchům stávajícího reklamního konceptu pokračuje firma i nadále s dvojicí populárních herců Pavlem Liškou a Markem Danielem. Ti mají role herce a režiséra, kteří spolu natáčí fiktivní reklamu. Za dva roky svého trvání kampaň zasáhla bezmála 4,4 milionu lidí a 4 miliony jich viděly televizní spoty Bohemia Energy dokonce více než sedmkrát. Aspoň jednou tak zhlédlo některý z nich už 98 % diváků ve věku 30 až 60 let.

Nic na vás nehrajeme: Stačí zvednout telefon
Kreativní agentura
Mediální agentury
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 07. 2020 - 16. 08. 2020
Mediamix
Creative director
Account director
Copywriter
Protagonista
Protagonista